Presentació del volum 156 de les Edicions del Centre de Lectura

Dimarts 10 de desembre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del volum 156 de les Edicions del Centre de Lectura: Periodisme que ajuda a escriure la història. Selecció d’articles de la secció “La Mirada” a la contraportada del Diari de Tarragona (2017-2024), de Josep M. Martí i Martí. Edició i comentaris d’Isabel Martínez. Presentació a càrrec d’Isabel Martínez, Josep Cruset, Fina Masdéu i l’autor.

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco
15/05/2026

Divendres 22 de maig, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco. A cura de Jordi Vernis. …llegir més

Presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral»
15/05/2026

Divendres 22 de maig, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral», a càrrec de l’Associació Amics de l’Orgue de …llegir més

Cineclub: Nouvelle Vague, de Richard Linklater
15/05/2026

Dijous 21 de maig, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Nouvelle Vague, de Richard Linklater. França, 2025. VOS. 105 min.