Amb aquesta publicació inaugurem un cicle dedicat a destacar el patrimoni bibliogràfic i documental de la biblioteca del Centre de Lectura.
1) Exposició de Cartells Artístics: la Secció Artística de l’entitat va organitzar l’any 1902 l’Exposició de Cartells Artístics en la qual van participar artistes com Joaquim Sorolla, Santiago Rusiñol, Ramon Casas, Antoni Utrillo, Alexandre de Riquer i John Hassall, entre altres. Més de 300 cartells van cobrir les parets de la sala d’actes.
Dimarts 30 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre d’artista G, a càrrec de Jaume Roure, dissenyador; Martí Guinovart i Ricard Ibernon, …llegir més
El Centre de Lectura de Reus i l’Associació Josep Vidal i Llecha convoquen el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, dotat amb 8.000 €. Aquest premi té …llegir més