Taller de musicoteràpia en família per a infants amb diversitat funcional

Dissabte 30 de maig, a les 10.30, a la sala Hortensi Güell, taller de musicoteràpia en família per a infants amb diversitat funcional, a càrrec de la psicòloga Montserrat Navarro.

Aquest taller és una proposta vivencial pensada perquè infants amb diversitat funcional i les seves famílies comparteixin un espai de trobada, expressió i benestar a través de la música. Mitjançant cançons, instruments, jocs sonors, moviment i dinàmiques de relaxació, es crea un entorn segur i acollidor on cada infant pot participar des de les seves possibilitats, respectant els seus ritmes i necessitats. Activitat gratuïta.

 

Últimes notícies

Calendari bimestral setembre – octubre 2026
24/08/2026

Ja podeu consultar el calendari bimestral dels mesos de setembre i octubre de 2026 (PDF)  

Novetats en l’enviament del programa d’activitats en format paper
30/07/2026

Informem als socis i sòcies del Centre de Lectura que, a partir del mes de setembre de 2026, es deixarà de fer l’enviament generalitzat per correu postal del desplegable en …llegir més

Espectacle del Teatre Bartrina amb entrades gratuïtes per als socis
23/07/2026

Dones valentes, una producció del Teatre Lliure, és l’espectacle de la programació de tardor del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Es …llegir més