05/10/2017 - I Concurs de Cartells de l’Exposició de Roses

imatge-cartellEl Centre de Lectura de Reus convoca un concurs per escollir el cartell del 71è Concurs Exposició Nacional de Roses de l’any 2018

1.- Participants

Convocatòria adreçada a tots els socis del Centre de Lectura.

2.- Tema

La finalitat de les obres, que hauran de ser inèdites i originals, és destacar les roses com a element principal.

3.- Tècnica i mides

La tècnica és lliure i el format del cartell haurà de ser vertical i de mida DINA3. Hi haurà de figurar la inscripció:

 

71è Concurs Exposició Nacional de Roses

5, 6 i 7 de maig de 2018

CENTRE DE LECTURA DE REUS

 

4.- L’autor/a haurà de tenir present que, en la part inferior del cartell, caldrà deixar-hi un espai, d’uns 4 cm, per imprimir-hi els logotips dels patrocinadors.

5.- Presentació

Els originals s’hauran de lliurar a la secretaria del Centre de Lectura fins al dia 10 de gener de 2018, a les 14.00 h. Els cartells s’hauran de presentar impresos i en format digital.

Les obres presentades NO hauran d’anar signades amb el nom de l’autor/a. Les obres que estiguin signades, seran desqualificades automàticament.

Al dors de l’obra, hi figurarà un lema o pseudònim, el qual també s’haurà d’escriure en un sobre tancat. A dins del sobre, hi figurarà el nom i cognoms, el NIF, el telèfon i l’adreça electrònica de l’autor/a del cartell. El guanyador signarà l’obra un cop hagi estat proclamada vencedora del concurs.

6.- Jurat

El formaran tres persones vinculades al Centre de Lectura de Reus, les quals seran proposades per l’organització del 71è Concurs Exposició Nacional de Roses. El veredicte del jurat serà inapel·lable.

7.- Condicions

L’obra original quedarà en poder del Centre de Lectura, així com l’ús que se’n pugui fer: edició del cartell, programes de mà, entrades, invitacions i qualsevol altre tema relacionat amb el 71è Concurs Exposició Nacional de Roses.

Els concursants es responsabilitzen totalment de la inexistència de drets de tercers en les obres presentades, així com de tota reclamació per drets d’imatge. El Centre de Lectura no es fa responsable dels desperfectes o danys que, fortuïtament, puguin ocasionar-se en les obres presentades.

Els cartells no premiats es podran recollir a la secretaria del Centre de Lectura del 15 al 31 de gener de 2018.

La participació en el concurs comporta l’acceptació d’aquestes bases.

Bases del I Concurs de Cartells de l’Exposició de Roses (PDF)

Últimes notícies

Presentació del llibre d’artista G
22/06/2026

Dimarts 30 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre d’artista G, a càrrec de Jaume Roure, dissenyador; Martí Guinovart i Ricard Ibernon, …llegir més

Convocat el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal
16/06/2026

El Centre de Lectura de Reus i l’Associació Josep Vidal i Llecha convoquen el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, dotat amb 8.000 €. Aquest premi té …llegir més

«Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»
11/06/2026

Dissabte 20 de juny, a les 10.00, 11.00 i 12.00, «Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»: visites guiades al Centre de Lectura. Inscripcions: secretaria del Centre de Lectura / secretaria@centrelectura.cat