Projecció de la pel·lícula Hauru no Ugoku Shir (El castell ambulant)

castell ambulantDimecres 27 de febrer, a les 19.30 h, a la sala Emili Argilaga, nova projecció del cicle monogràfic dedicat a Hayao Miyazaki (Tòquio, 1941), director, productor, animador, guionista, director i il·lustrador d’anime japonès: Hauru no Ugoku Shiro (El castell ambulant), producció de l’any 2004. 119 min. VOS. Ho organitza: Secció de Ciències de la Comunicació. Entrada lliure.

Últimes notícies

Cicle «Viatjant amb en Santi Nogués»
30/09/2026

Dimarts 13 d’octubre, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Hongria, el somni imperial.

Acte institucional del Mes de la Salut Mental
24/09/2026

Divendres 9 d’octubre, a les 10.00, a la sala Emili Argilaga, acte institucional del Mes de la Salut Mental, organitzat per l’Ajuntament de Reus. S’hi farà la lectura del manifest …llegir més

Cineclub: El poeta, de Simón Mesa Soto
24/09/2026

Dijous 8 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: Un poeta, de Simón Mesa Soto. Colòmbia, 2025. 120 min.