Divendres 13 d’abril, a les 21.00 h, al Teatre Bartrina, el cineclub proposa la pel·lícula Handia, de Jon Garaño i Aitor Arregui. 114 min. Euzkadi, 2017. VOS.Ho organitza: Secció de Ciències de la Comunicació.Preu per als socis del Centre de Lectura: 2 euros.Entrada general: 5 euros.
Dimarts 13 d’octubre, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Hongria, el somni imperial.
Divendres 9 d’octubre, a les 10.00, a la sala Emili Argilaga, acte institucional del Mes de la Salut Mental, organitzat per l’Ajuntament de Reus. S’hi farà la lectura del manifest …llegir més
Dijous 8 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: Un poeta, de Simón Mesa Soto. Colòmbia, 2025. 120 min.