Presentació del llibre Contes per no descomptar-se d’Urbano Lorenzo Silva

contes_reus_invita_2_Página_1Divendres 1 de juny, a les 19.00 h, a la sala Hortensi Güell, presentació del llibre Contes per no descomptar-se. Onze relats breus per a lectors matemàticament sensibles, d’Urbano Lorenzo Silva. El llibre, publicat per Arola Editors, és un recull de relats que convida el lector a fer un viatge pel món dels números. Immersos en el món numèric, el llibre proposa un recorregut des de les matemàtiques dels antics grecs fins als reptes matemàtics de la nostra època, coneixent de pas com podia ser un dia de la primera dona matemàtica de la història i descobrint que les matemàtiques poden emocionar, atabalar, enamorar i, fins i tot, matar.
Presentaran el llibre el mateix autor, el professor Xavier Roca i Jordi Agràs, director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona.

contes_reus_invita_2_Página_1contes_reus_invita_2_Página_2

Últimes notícies

Acte institucional del Mes de la Salut Mental
24/09/2026

Divendres 9 d’octubre, a les 10.00, a la sala Emili Argilaga, acte institucional del Mes de la Salut Mental, organitzat per l’Ajuntament de Reus. S’hi farà la lectura del manifest …llegir més

Cineclub: El poeta, de Simón Mesa Soto
24/09/2026

Dijous 8 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: Un poeta, de Simón Mesa Soto. Colòmbia, 2025. 120 min.

Reposició de la projecció d’imatges del recorregut de la Flama de la Llengua Catalana
24/09/2026

Dijous 8 d’octubre, a les 19.00, a la sala Rosa Magrané, «125è aniversari de la secció Excursionista del Centre de Lectura»: reposició de la projecció d’imatges del recorregut de la …llegir més