Dijous 15 de novembre, a les 19.00 h, a la sala Emili Argilaga, presentació del volum núm. 144 de les Edicions del Centre de Lectura, Quan la paraula trenca la nit: Manuel de Pedrolo i Maria Aurèlia Capmany. El llibre recull les ponències que s’han presentat en les jornades del mateix títol. Presentaran l’acte Agnès Toda, responsable de les Edicions; i Joan Elies-Adell, director de la Institució de les Lletres Catalanes.
Divendres 16 d’octubre, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo. A cura de Pilar Bonet Julve. Fins …llegir més
Divendres 16 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»: conferència «Rússia avui: repressió i resistència», a càrrec de …llegir més
Dijous 15 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula El so de la caiguda, de Mascha Schilinski. Alemanya, 2025. VOSC. 149 min.