08/02/2019 - Bons resultats de l’Escola de dansa al Premi Beca Roseta Mauri

roseta mauri1Els dies 24, 25, 26 i 27 de gener es va dur a terme el IX Premi Beca Roseta Mauri, al Teatre Bartrina, organitzat per l’Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona, amb gran participació dels alumnes de l’Escola de dansa del Centre de Lectura i amb molt bons resultats. 85 alumnes es van inscriure a les diferents masterclass i a coreografies individuals, duos o trios i grupals, en les diferents modalitats: clàssic, contemporani, modern, jazz, danses urbanes i espanyol.

Premiats a les masterclass: 4 medalles d’or, 3 medalles de plata, 7 medalles de bronze i 2 mencions.
Coreografies premiades individuals, duos o trios i grupals: 3 medalles d’or, 2 de plata i 10 medalles de bronze.

Premi Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona
Hi poden participar els/les alumnes i professors/es a partir de 22 anys semiprofessionals i/o professionals, en les modalitats individual i duo en qualsevol de les especialitats. És el premi més important de l’Associació.

Aquest premi va recaure en la nostra alumna Txell Gil (contemporani), amb una puntuació màxima i medalla d’or. Les altres modalitats van quedar desertes.

Beques
3 beques d’estudi de l’Ajuntament de Reus.
1 beca d’estudi de la Coordinadora de Dansa de Reus.
1 beca de Lear Corporation (350 euros).
1 beca del Real Conservatorio Profesional de Danza Mariemma de Madrid.
1 curs d’estiu al Centre de Dansa de Catalunya de l’Hospitalet de Llobregat: Miquel Daroca.
1 curs d’estiu al Conservatorio Internacional Annarella de Portugal: Clàudia Fernández.
3 vals de 50 euros de descompte de la botiga El Barato de Reus.

Premi a la trajectòria
La directora de l’Escola de dansa del Centre de Lectura i presidenta de l’Associació de Professors de Dansa de les comarques de Tarragona, Teresa Aguadé, va rebre de mans de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, el Premi a la Trajectòria.

roseta mauri1

roseta mauri 3

roseta mauri2

Últimes notícies

Representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra
04/06/2026

Divendres 12 de juny, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra, d’Òscar Intente i Maria Pla. Entrada lliure.

Conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec de Jaume Aulet
04/06/2026

Dijous 11 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, «Clàssics de la nostra literatura»: conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec …llegir més

Conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés
04/06/2026

Dimecres 10 de juny, a les 19.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés (Garcés – de Seta – Bonet arquitectes).