Jornades: Present i futur de la llengua catalana

El Centre de Lectura organitza les jornades «Present i futur de la llengua catalana» amb l’objectiu d’analitzar com ha evolucionat i com ha de continuar fent-ho la llengua catalana, quins són els recursos per fer-ne un ús adequat i funcional, quines eines tenim a l’abast per poder-ne conèixer i entendre els diversos camps lingüístics, com es treballa des del món editorial, etc. Són àmbits desplegats des de la ciència lingüística que demanen, cadascun, les respectives concrecions i precisions. I que han de ser percebuts i estudiats tant des del punt de vista sincrònic –el present– com des del diacrònic –el futur. Les jornades es desenvoluparan els dies 16, 17, 23, 24 i 27 de març. L’entrada és lliure. També s’ofereixen com a curs de formació per al professorat del Departament d’Educació.

Últimes notícies

III Òrbita Gastronòmica
29/04/2026

Dissabte 2 de maig, de 10.15 a 13.45, al Teatre Bartrina, III Òrbita Gastronòmica.

AJORNAT! Cineclub: «No hay otra opción», de Park Chan-wook
24/04/2026

Us informem que hem ajornat al 28 de maig la projecció d’aquesta pel·lícula del nostre Cineclub, que estava prevista el 30 d’abril.

Presentació de la novel·la Donde caerse muerta, de Carolina Cabrera Galán
24/04/2026

Dijous 30 d’abril, a les 19.00, a la sala Hortensi Güell, presentació de la novel·la Donde caerse muerta, de Carolina Cabrera Galán. XIII Premi Literari Delta de Narrativa per a …llegir més