Divendres 14 de gener, a les 19.30, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Esta puerta, esta ventana», d’Alex Reynolds. Fins al 27 de febrer.
Alex Reynolds (Bilbao, 1978) presenta una exposició formada per diversos elements des d’on, a partir de recursos diferents, s’exploren les possibilitats de l’art sonor i d’arquitectures diverses. Són elements com la pel·lícula Aquesta porta, aquesta finestra, que dona títol a la mostra, un migmetratge amb la presència de la coreògrafa i performer Alma Söderberg i el músic i també performer Nilo Gallego.
Divendres 16 d’octubre, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo. A cura de Pilar Bonet Julve. Fins …llegir més
Divendres 16 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»: conferència «Rússia avui: repressió i resistència», a càrrec de …llegir més
Dijous 15 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula El so de la caiguda, de Mascha Schilinski. Alemanya, 2025. VOSC. 149 min.