Cineclub: Benedetta, de Paul Verhoeven

Subscriu-te a les novetats

Divendres 18 de febrer, a les 21.00, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Benedetta, de Paul Verhoeven. França, 2021. VOS. 131min.

Venda anticipada d’entrades: dimecres i dijous, de 18.00 a 20.00. Preu: 3 euros els socis i 6 euros els no socis.

Últimes notícies

Representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra
04/06/2026

Divendres 12 de juny, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra, d’Òscar Intente i Maria Pla. Entrada lliure.

Conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec de Jaume Aulet
04/06/2026

Dijous 11 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, «Clàssics de la nostra literatura»: conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec …llegir més

Conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés
04/06/2026

Dimecres 10 de juny, a les 19.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés (Garcés – de Seta – Bonet arquitectes).