El proper dia 11 de desembre a les 19,30h a la sala d’actes Emili Argilaga tindrà lloc la presentació del llibre A contracorrent. Des del record fins al present, un llibre de records i vivències de Joan Ballester, soci i expresident del Centre de Lectura.
A l’acte hi intervindran: Josep Murgades, filòleg, escriptor i traductor; Joaquim Mallafré, traductor, escriptor i lingüista; Lluís Pagès, director de Pagès editors i Joan Ballester, autor del llibre.
Us informem que aquest dilluns 13 d’octubre, el Centre de Lectura romandrà tancat a causa de l’activació del Pla d’Especial d’Emergències per Inundacions de Catalunya (INUNCAT). Disculpeu les molèsties.
Dilluns 20 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre Oleeé! Torno a ser aquí, de Jordi Vendrell. A càrrec de Josep Murgades, Josep …llegir més
Les Biblioteques Municipals de Reus i la Biblioteca del Centre de Lectura, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cornudella, organitzem la sortida «La Mussara i Siurana. Visions literàries i onomàstiques …llegir més