18/02/2016 - Cercle de percussió

imatge

Activitat: «Cercle de percussió, desestressa’t» amb Jordi Salvadó.

Inscripcions a la secretaria del Centre de Lectura.

La percussió és la connexió directa amb el batec del cor, amb la nostra vessant més tribal i humana, i un “drum circle” és un cercle de persones, cadascun amb el seu instrument de percussió. Aquests cercles energitzen i alhora relaxen, centren l’atenció, fomenten l’empatia, milloren la resolutivitat i la creativitat. També ajuden a trencar les barreres socials tot promovent la comunicació no verbal, la llibertat d’expressió, la unitat de grup, la creativitat i la cooperació. Participant en aquests cercles de percussió es connecta amb el present, de manera que es combat l’estrès.

Per això hi pot participar absolutament tothom, i sense haver de tenir coneixements musicals o de percussió previs: adults, nens, famílies senceres, gent gran, grups d’amics, etc.

Recomanem que cadascú es porti un instrument de percussió, preferiblement percutible amb mans i no amb baquetes: djembé, cajón flamenc, darbouka, bongos, pandero… En cas de no poder aconseguir un instrument, l’organització del cercle ja el facilitaria.

Jordi Salvadó Rius – www.jordisalvado.com
Organitza: Secció de Ciències Socials, Polítiques i Econòmiques i Escola de Dansa del CdL

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco
15/05/2026

Divendres 22 de maig, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco. A cura de Jordi Vernis. …llegir més

Presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral»
15/05/2026

Divendres 22 de maig, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral», a càrrec de l’Associació Amics de l’Orgue de …llegir més

Cineclub: Nouvelle Vague, de Richard Linklater
15/05/2026

Dijous 21 de maig, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Nouvelle Vague, de Richard Linklater. França, 2025. VOS. 105 min.