El Consell Directiu del Centre de Lectura, en sessió celebrada el dia 22 de maig de 2024 va prendre el següent acord:
D’acord amb els articles 49.1 i 49.3 dels vigents Estatuts del Centre de Lectura de Reus, es convoca assemblea general ordinària per al dia 20 de juny, a les 7 del vespre, tal com es desprèn del text de la convocatòria que detallem seguidament:
Reus, 23 de maig de 2024
Lluís Miquel Pérez segura
El president
Dimecres 20 de maig, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, «Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»: diàleg entre Andrí Antonovski i Catalina Girona, traductors de poesia catalana a …llegir més
Dimarts 19 de maig, a les 20.00, al Teatre Bartrina, estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver, de Gonzalo Mateos. Entrada lliure.
Dimarts 19 de maig, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Turquia, el color d’orient (1a part).