📢🎭 «Un dia qualsevol» és l’espectacle programat pel Consorci del Teatre Bartrina per al qual els socis i les sòcies del Centre de Lectura teniu 🎫 entrades gratuïtes. Per a més informació us heu d’adreçar a la taquilla del teatre o a taquilla@teatrebartrina.cat 📧 / ☎️ 977 010 658. «Un dia qualsevol» és una obra escrita i dirigida per Oriol Tarrason i interpretada per Annabel Castan, Imma Colomer, Pep Ferrer i Quimet Pla. 80 min. Es representarà 📆 dissabte 14 de novembre a les ⏰18.00.
😷↔️😷
👇
https://www.teatrebartrina.cat/programacio/un-dia-qualsevol-nova-data#.X2SOUfwp7IU
Dimecres 21 d’abril, a les 18.30, Cineclub. Cicle «Audrey Hepburn, actriu»: Sabrina, de Billy Wilder. EUA, 1956. VOS. 113 min.
Dimarts 20 d’abril, a les 18.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre Homo Rebellis, de Lluís Amiguet, a càrrec d’Antoni Coll i Núria Pérez, periodistes.
Dilluns 19 d’abril, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Any Josep Carner»: conferència «Els contes de Josep Carner», a càrrec de Marcel Ortín, historiador de …llegir més