El Centre de Lectura prorroga fins al 30 de setembre la campanya de captació de nous socis, que va engegar fa unes setmanes, a causa de la bona acollida que ha tingut. Les persones que s’hi acullin tindran gratuïta la quota d’entrada i seran obsequiades amb un llibre de les publicacions de l’entitat. Més informació: secretaria.
Dimecres 20 de maig, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, «Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»: diàleg entre Andrí Antonovski i Catalina Girona, traductors de poesia catalana a …llegir més
Dimarts 19 de maig, a les 20.00, al Teatre Bartrina, estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver, de Gonzalo Mateos. Entrada lliure.
Dimarts 19 de maig, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Turquia, el color d’orient (1a part).