Exposició «Cartells de Ramon Casas»

Divendres 23 d’octubre, a les 20 h, a la sala Fortuny.

Inauguració de l’exposició «Cartells de Ramon Casas» de la Col·lecció Marc Martí. Una selecció de cartells i material gràfic per mostrar la màxima esplendor de l’autor, amb una gran varietat de formats, cromatismes i composicions, litografies originals d’època impreses amb una gran quantitat de tintes. Ramon Casas: creativitat, tècnica i contemporaneïtat al servei del cartell.

L’exposició, que es podrà visitar fins al 27 de novembre, es complementa al vestíbul de la Biblioteca amb una exposició bibliogràfica de la revista Pèl & Ploma organitzada per la Biblioteca del Centre.

 

tarja_InaugExpo

 

FYLER EXTERIOR FINALcentrelecturaCARTELL INTERIOR FINAL

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Volaverunt» d’Àngel Pomerol
08/01/2026

Divendres 16 de gener, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Volaverunt» d’Àngel Pomerol. A cura d’Aureli Ruiz. Fins al 21 de febrer.

Conferència «Qui hi guanya i qui hi perd amb la MAT?»
08/01/2026

Divendres 16 de gener, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «Qui hi guanya i qui hi perd amb la MAT?», a càrrec de Sergi Saladié, …llegir més

Cineclub: Blue Sun Palace, de Constance Tsang
08/01/2026

Dijous 15 de gener, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Blue Sun Palace, de Constance Tsang. EUA, 117 min.