Exposició «Projecte educatiu És a l’aire. Alumnes de secundària posant en pràctica l’artivisme al Camp de Tarragona»

Dilluns 27 de maig, obertura de l’exposició «Projecte educatiu És a l’aire. Alumnes de secundària posant en pràctica l’artivisme al Camp de Tarragona». Fins al 15 de juny. Activitat de la Fundació Jara-Barceló.

Últimes notícies

«Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»
12/05/2026

Dimecres 20 de maig, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, «Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»: diàleg entre Andrí Antonovski i Catalina Girona, traductors de poesia catalana a …llegir més

Estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver
12/05/2026

Dimarts 19 de maig, a les 20.00, al Teatre Bartrina, estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver, de Gonzalo Mateos. Entrada lliure.

Viatjant amb en Santi Nogués
12/05/2026

Dimarts 19 de maig, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Turquia, el color d’orient (1a part).