Diumenge 17 de setembre de 2017, a les 12 h a la biblioteca del Centre de Lectura.
Acte en record del bombardeig del 17 de setembre de 1937, que afectà la biblioteca i les dependències del Centre de Lectura.
Intervindrà Plàcid Garcia-Planas, director del Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya i reporter, amb una dissertació titulada Guerra viscuda i memòria. Josep Maria Roig farà una lectura d’un poema per cloure l’acte.
Ja podeu consultar el calendari bimestral dels mesos de setembre i octubre de 2026 (PDF)
Informem als socis i sòcies del Centre de Lectura que, a partir del mes de setembre de 2026, es deixarà de fer l’enviament generalitzat per correu postal del desplegable en …llegir més
Dones valentes, una producció del Teatre Lliure, és l’espectacle de la programació de tardor del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Es …llegir més