12/01/2021 - Inauguració de l’exposició «Atlantis», de Nathalie Rey i Enric Maurí

Dijous 14 de gener, a les 19.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Atlantis», de Nathalie Rey i Enric Maurí. «Atlantis» és un projecte expositiu que fa referència a l’actual situació de pandèmia, creat pels artistes Nathalie Rey i Enric Maurí. Va guanyar un accèssit del I Premi Beca d’Art Contemporani de la Fundació Reddis. Fins al 30 de gener.

Últimes notícies

Presentació del llibre d’artista G
22/06/2026

Dimarts 30 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre d’artista G, a càrrec de Jaume Roure, dissenyador; Martí Guinovart i Ricard Ibernon, …llegir més

Convocat el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal
16/06/2026

El Centre de Lectura de Reus i l’Associació Josep Vidal i Llecha convoquen el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, dotat amb 8.000 €. Aquest premi té …llegir més

«Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»
11/06/2026

Dissabte 20 de juny, a les 10.00, 11.00 i 12.00, «Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»: visites guiades al Centre de Lectura. Inscripcions: secretaria del Centre de Lectura / secretaria@centrelectura.cat