27/05/2021 - Inauguració de l’exposició «Bastint anhels», d’Albert Nel·lo

Divendres 4 de juny, a les 19.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Bastint anhels», d’Albert Nel·lo. Albert Nel·lo presenta a la sala Fortuny del Centre de Lectura la seva darrera obra fotogràfica: «Bastint anhels», un projecte que mostra les colles castelleres sense importar el color de la camisa i el seu esperit del moviment. Les 45 fotografies que presenta a l’exposició són, segons l’autor, una «amalgama de mans, turmells i colzes, els castells es van bastint i s’acosten al cel per pessigar-ne l’essència i tornar». Nel·lo copsa les emocions de bastir un castell: la intensitat del moment i els instants fugaços, que mostren la força d’una cultura i un país per no defallir. L’exposició s’inaugura el 4 de juny a les 19.00. Fins al 30 de juny.

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo
07/10/2026

Divendres 16 d’octubre, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo. A cura de Pilar Bonet Julve. Fins …llegir més

Cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»
07/10/2026

Divendres 16 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»: conferència «Rússia avui: repressió i resistència», a càrrec de …llegir més

Cineclub: El so de la caiguda, de Mascha Schilinski
07/10/2026

Dijous 15 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula El so de la caiguda, de Mascha Schilinski. Alemanya, 2025. VOSC. 149 min.