Dilluns 28 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, jornades «Molt més que un esport: el futbol com a fet social»: conferència «Aproximació a la història social del futbol reusenc. Dels orígens a l’any 1939», a càrrec de Joan Navais.
Divendres 22 de maig, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco. A cura de Jordi Vernis. …llegir més
Divendres 22 de maig, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral», a càrrec de l’Associació Amics de l’Orgue de …llegir més
Dijous 21 de maig, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Nouvelle Vague, de Richard Linklater. França, 2025. VOS. 105 min.