La consellera d’Educació Meritxell Ruiz i el conseller de Cutura Santi Vila, van visitar, respectivament, el Centre de Lectura el 29 de juliol i el 16 de setembre.
Després de fer un recorregut per les instal·lacions del Centre i el Teatre Bartrina ambdos titulars de les conselleries del Govern de la Generalitat de Catalunya van signar al llibre de dedicatòries de l’entitat.
En el decurs de la visita van accedir al fons de la reserva de la Biblioteca on van poder veure els llibres més antics i les joies de la Biblioteca.
Ja podeu consultar el calendari bimestral dels mesos de setembre i octubre de 2026 (PDF)
Informem als socis i sòcies del Centre de Lectura que, a partir del mes de setembre de 2026, es deixarà de fer l’enviament generalitzat per correu postal del desplegable en …llegir més
Dones valentes, una producció del Teatre Lliure, és l’espectacle de la programació de tardor del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Es …llegir més