10/11/2020 - CANCEL·LAT! XVII Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

El Centre de Lectura de Reus s’adhereix a la XVII Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, organitzada per la Direcció General d’Afers Religiosos de la Generalitat, amb la projecció de dues pel·lícules. La Mostra, que està adherida a Catalunya Films Festivals (CFF), pretén posar en valor el cinema com a eina de compromís i reflexió, diàleg i cohesió social. En aquests moments que estem vivint, redoblem l’aposta per la cultura com a bé essencial, especialment el cinema.
Les pel·lícules que es projectaran a la sala virtual del Centre de Lectura són:
• Dimecres 18 de novembre, a les 19.00, a la sala virtual del Centre de Lectura, projecció de la pel·lícula El jove Ahmed (Le Jeune Ahmed), de Jean-Pierre i Luc Dardenne. Bèlgica, 2019. 84 min. VOS. Presentarà l’acte Gemma Morató, llicenciada en Periodisme i Teologia i doctora en Humanitats.
• Dimecres 25 de novembre, a les 19.00, a la sala virtual del Centre de Lectura, projecció de la pel·lícula Los Rodríguez y el más allá, de Paco Arango. Espanya, 2019. 116 min. Presentarà la pel·lícula Ruth Picó, estudiant del màster d’Infermeria.
El visionat de les pel·lícules només es podrà seguir pel canal Youtube del Centre de Lectura mentre durin els actes.

 

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Volaverunt» d’Àngel Pomerol
08/01/2026

Divendres 16 de gener, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Volaverunt» d’Àngel Pomerol. A cura d’Aureli Ruiz. Fins al 21 de febrer.

Conferència «Qui hi guanya i qui hi perd amb la MAT?»
08/01/2026

Divendres 16 de gener, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «Qui hi guanya i qui hi perd amb la MAT?», a càrrec de Sergi Saladié, …llegir més

Cineclub: Blue Sun Palace, de Constance Tsang
08/01/2026

Dijous 15 de gener, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Blue Sun Palace, de Constance Tsang. EUA, 117 min.