La secció de Ciències de l’Educació del Centre de Lectura i el CRP Baix Camp organitzen per al primer trimestre del 2016 un cicle de conferències, adreçades principalment a educadors, professors, mestres, psicòlegs, psicopedagogs, pares; en què es tractaran temes relacionats amb els problemes que més habitualment presenten els adolescents en l’actualitat.
Cada sessió, portada per un o més especialistes en la matèria, intentaran donar eines i estratègies per interactuar de manera positiva amb els adolescents, tant des del punt de vista teòric com pràctic.
Inscripcions obertes a la secretaria de l’entitat o al CRP Baix Camp fins l’11 de gener.
Curs reconegut com activitat de formació permanent. Curs 2015-2016 del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Totes les activitats del curs són obertes i gratuïtes.
Feu clic a la imatge per veure la programació del curs:
Ja podeu consultar el calendari bimestral dels mesos de setembre i octubre de 2026 (PDF)
Informem als socis i sòcies del Centre de Lectura que, a partir del mes de setembre de 2026, es deixarà de fer l’enviament generalitzat per correu postal del desplegable en …llegir més
Dones valentes, una producció del Teatre Lliure, és l’espectacle de la programació de tardor del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Es …llegir més