El dimecres 6 d’octubre comença un nou cicle del MiniCineclub al Centre de Lectura. Aquesta nova temporada es centrarà en la figura d’Ingmar Bergman. A més, el 14 d’octubre homenatjarem Orson Wells amb la projecció d’Impuls criminal, i el dimarts 20 d’octubre serà molt especial («Jugant amb el temps») amb la projecció de Retorn al futur.
Recordeu que les sessions estan programades a la sala d’actes a les 19:30 h (podeu consultar les dates i projeccions al cartell en PDF). L’entrada és gratuïta.
Divendres 22 de maig, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Onades de gent al voltant de la taula», de Noela Covelo Velasco. A cura de Jordi Vernis. …llegir més
Divendres 22 de maig, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del projecte «El nou òrgan de la prioral», a càrrec de l’Associació Amics de l’Orgue de …llegir més
Dijous 21 de maig, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Nouvelle Vague, de Richard Linklater. França, 2025. VOS. 105 min.