El Dia Internacional dels Museus se celebra cada 18 de maig des de l’any 1977 a tot el món. Un dia de l’any en què els museus són els veritables protagonistes, obrint les seves portes i oferint una atractiva oferta d’activitats per als visitants de la seva importància en el desenvolupament de la societat. Una de les activitats principals de la celebració és la Nit dels Museus, que se celebra la nit del 18 de maig. Durant aquesta nit, diversos museus de Catalunya obriran les portes més enllà de la mitjanit amb diverses propostes ludicoculturals.
El Centre de Lectura organitzarà visites guiades a l’entitat i al Teatre Bartrina a les 20.00, 21.30 i 23.00 h. Els participants podran conèixer el palau dels marquesos de Tamarit, seu de l’entitat, i el Teatre Bartrina. A l’inici de cada visita, els alumnes de l’Escola de dansa oferiran una pinzellada de dansa.
Divendres 9 d’octubre, a les 10.00, a la sala Emili Argilaga, acte institucional del Mes de la Salut Mental, organitzat per l’Ajuntament de Reus. S’hi farà la lectura del manifest …llegir més
Dijous 8 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: Un poeta, de Simón Mesa Soto. Colòmbia, 2025. 120 min.
Dijous 8 d’octubre, a les 19.00, a la sala Rosa Magrané, «125è aniversari de la secció Excursionista del Centre de Lectura»: reposició de la projecció d’imatges del recorregut de la …llegir més