Pint of Science 24

Dimarts 14 de maig, a les 19.00, al cafè teatre del Centre de Lectura, «Pint of Science 24»: conferències «Què feien les dones a la prehistòria?», a càrrec de Marina Lozano Ruiz; i «Vitamines i salut des del fetus fins a l’adult», a càrrec de Luis Adolfo Santos Calderón. Activitat de l’Associació per a la Divulgació Científica al Camp de Tarragona.

Últimes notícies

«Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»
12/05/2026

Dimecres 20 de maig, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, «Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»: diàleg entre Andrí Antonovski i Catalina Girona, traductors de poesia catalana a …llegir més

Estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver
12/05/2026

Dimarts 19 de maig, a les 20.00, al Teatre Bartrina, estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver, de Gonzalo Mateos. Entrada lliure.

Viatjant amb en Santi Nogués
12/05/2026

Dimarts 19 de maig, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Turquia, el color d’orient (1a part).