Dijous 10 gener, a les 19.30 h, a la sala Emili Argilaga, presentació del llibre Pompeu Fabra. L’aventura de la llengua, d’Oriol Garcia Quera (dibuixos) i Gemma Pauné (guió). Novel·la gràfica que reconstrueix els espais, elements i personatges que envoltaren la vida de Fabra de manera versemblant, sense renunciar al rigor històric. El llibre l’han publicat Dalmau Editors i l’Institut d’Estudis Catalans, amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística i la càtedra Pompeu Fabra. Presentaran el llibre Xavier Ferré i Rafael Català.
Divendres 12 de juny, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra, d’Òscar Intente i Maria Pla. Entrada lliure.
Dijous 11 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, «Clàssics de la nostra literatura»: conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec …llegir més
Dimecres 10 de juny, a les 19.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés (Garcés – de Seta – Bonet arquitectes).