Divendres 12 de gener, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació de la novel·la L’espai dual, de Joan Carandell.
L’espai dual és una novel·la dins d’una altra novel·la, amb arguments entrellaçats i amb personatges com contrabandistes, aventurers, traductors, traficants d’art, antiquaris, advocats corruptes i assassins a sou amb el nord del Marroc com a paisatge de fons.
Joan Carandell (Barcelona, 1950) es va llicenciar en Ciències Físiques i Filologia Àrab i es va doctorar en Història de la Ciència Àrab. Ha exercit de professor de matemàtiques i assessor lingüístic durant trenta anys en diverses ciutats de l’estranger: Nador, Tànger, Casablanca, Rabat, Edmonton, Ottawa, Roma, París, el Caire, Londres i Kiel. És descendent de la família Carandell, antiga propietària de la masia i dels terrenys que allotgen l’Institut Municipal de Formació i Empresa IMFE Mas Carandell de Reus.
La biblioteca infantil del Centre de Lectura organitza una nova edició del taller de manga i còmic, que imparteix el dibuixant Antonio Gutiérrez Canales, Guti. S’han establert tres grups: Taller …llegir més
L’activista ruandesa Victoire Ingabire Umuhoza és la guanyadora del 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, que es lliurarà al Centre de Lectura de Reus el pròxim 2 …llegir més
Dijous 17 de setembre començarà la primera projecció dels mesos de setembre i octubre del Cineclub del Centre de Lectura. Les sessions tindran lloc a les 20.30 al Teatre Bartrina. …llegir més