Dimarts 12 d’abril, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Any Gabriel Ferrater»: presentació de l’edició il·lustrada de Da nuces pueris, de Gabriel Ferrater, a càrrec d’Eduard Arnal (editor), Alba Domingo (il·lustradora) i Fina Masdéu (prologuista).
Dimecres 20 de maig, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, «Reflexos d’Ucraïna: diàleg i descoberta literària»: diàleg entre Andrí Antonovski i Catalina Girona, traductors de poesia catalana a …llegir més
Dimarts 19 de maig, a les 20.00, al Teatre Bartrina, estrena del documental L’eco dels passos. Història de Joan Garcia Oliver, de Gonzalo Mateos. Entrada lliure.
Dimarts 19 de maig, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Turquia, el color d’orient (1a part).