Divendres 12 de desembre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre Cornudella de Montsant, bressol de músics (segles XVII al XX), de Josep Navàs i Mariné, a càrrec del musicòleg Josep M. Gregori i l’autor.
Divendres 23 d’octubre, a les 19.00, a la sala Ramon Amigó, conversa «Emergència climàtica i bondat en acció», a càrrec d’Anton Soler Ferrater, metge i activista, i Isabel Salvat Salvat, …llegir més
Dijous 22 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula La noia del cor, d’Urška Djukić. Eslovènia, 2025. VOSC. 89 min.
Dijous 22 d’octubre, a les 19.00, a la sala Rosa Magrané, projecció de fotografies Un passeig per Singapur Malàisia i Bali, a càrrec de Josep Maria Beltran.