Presentació del llibre «El lenguaje de la piel», de M. Dolors Muntané

LENGUAJE DE LA PIELDijous 8 de febrer, a les 19.30 h, a la sala Hortensi Güell, presentació del llibre El lenguaje de la piel, de M. Dolors Muntané Coca (Reus, 1943), a càrrec de Montserrat de Anciola, cap de la biblioteca del Centre de Lectura. M. Dolors Muntané és periodista científica especialitzada en salut i medicina i ha publicat diversos llibres de temàtica mèdica. El lenguaje de la piel (Chiado Editorial) és un llibre de dermatologia poc comú perquè l’autora hi tracta els problemes de la pell no des d’un de vista de la malaltia en ella mateixa, sinó des de les seves causes. I la majoria de les causes rauen en l’alimentació. Ho organitza: Escola de lletres.

Últimes notícies

Convocat el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal
16/06/2026

El Centre de Lectura de Reus i l’Associació Josep Vidal i Llecha convoquen el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, dotat amb 8.000 €. Aquest premi té …llegir més

«Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»
11/06/2026

Dissabte 20 de juny, a les 10.00, 11.00 i 12.00, «Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»: visites guiades al Centre de Lectura. Inscripcions: secretaria del Centre de Lectura / secretaria@centrelectura.cat

Presentació del poemari La més nit d’Adam Manyé
11/06/2026

Divendres 19 de juny, a les 19.30, a la sala Hortensi Güell, presentació del poemari La més nit d’Adam Manyé, a càrrec de Jordi Abelló i l’autor.