Presentació del llibre Fronteres, de Vicent Partal

Dimarts 17 de gener, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre Fronteres, de Vicent Partal. El llibre aplega trenta-set narracions curtes sobre fronteres de tota mena que l’autor ha travessat i una invitació a gaudir de l’experiència de la frontera amb la literatura, la música, les llengües i altres activitats humanes.

Últimes notícies

Convocat el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal
16/06/2026

El Centre de Lectura de Reus i l’Associació Josep Vidal i Llecha convoquen el 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal, dotat amb 8.000 €. Aquest premi té …llegir més

«Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»
11/06/2026

Dissabte 20 de juny, a les 10.00, 11.00 i 12.00, «Converses d’interès locals: Gràcies Evarist»: visites guiades al Centre de Lectura. Inscripcions: secretaria del Centre de Lectura / secretaria@centrelectura.cat

Presentació del poemari La més nit d’Adam Manyé
11/06/2026

Divendres 19 de juny, a les 19.30, a la sala Hortensi Güell, presentació del poemari La més nit d’Adam Manyé, a càrrec de Jordi Abelló i l’autor.