Divendres 10 de març, a les 18.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, presentació del llibre La vida de la vida. Sobre l’ofici d’escriure, de Katherine Mansfield. Presentació a càrrec de Marina Porras, curadora de l’edició, i de Mireia Romeu. Lídia Bonet llegirà textos del llibre.
Divendres 2 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, acte de lliurament del 42è Memorial per la Pau Josep i Liesel Vidal a l’activista ruandesa Victoire …llegir més
Dijous 1 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula Viva, d’Aina Clotet. Catalunya, 2026. 112 min.
Dijous 1 d’octubre, a les 17.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «Projectes teatrals a l’escola: una experiència d’aprenentatge transformadora», a càrrec de Francesc Martín Martínez, director de …llegir més