Presentació del llibre «Una pragmática de la fragilidad humana»

Dilluns 22 de gener, a les 19.30 h, a la sala Emili Argilaga, pPRAGMÀTICA FRAGILIDAD HUMANAresentació del llibre Una pragmática de la fragilidad humana, coordinat per Eugenio Díaz. Presentarà el llibre Joan Gràcia, director de la Biblioteca del Camp Freudià de Tarragona, psicoanalista i membre de l’Escola Lacaniana de Psicoanàlisi. També hi intervindran Josep Sanahuja, secretari de la seu de Tarragona de la CdC-ELP; i Lluís Canals, educador social i pedagog.
Una pragmática de la fragilidad humana aporta algunes reflexions sobre els efectes de la fragilitat en els subjectes i les institucions contemporànies. Parla de les empreses d’avui, de les adolescències i les famílies, i ofereix imatges del que s’ha definit com a «capitalisme impacient».
Ho organitzen: Secció de Ciències de l’Educació i Escola Lacaniana de Psicoanàlisi de Catalunya.

Últimes notícies

Cicle «Viatjant amb en Santi Nogués»
30/09/2026

Dimarts 13 d’octubre, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció Hongria, el somni imperial.

Acte institucional del Mes de la Salut Mental
24/09/2026

Divendres 9 d’octubre, a les 10.00, a la sala Emili Argilaga, acte institucional del Mes de la Salut Mental, organitzat per l’Ajuntament de Reus. S’hi farà la lectura del manifest …llegir més

Cineclub: El poeta, de Simón Mesa Soto
24/09/2026

Dijous 8 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: Un poeta, de Simón Mesa Soto. Colòmbia, 2025. 120 min.