Dilluns 14 de gener, a les 19.30 h, a la sala Emili Argilaga, projecció del documental Barbacana, la huella del lobo, dirigit per Arturo Menor. Espanya, 2018. 75 minuts. Entrada lliure. El film defensa el manteniment de la ramaderia extensiva i la conservació del llop ibèric i, per tant, aborda el conflicte entre els ramaders i el llop des d’una perspectiva positiva. Acte organitzat per Arrels Verdes-Amics de la Terra Catalunya, amb la col·laboració de la Secció Excursionista del Centre de Lectura.
Divendres 12 de juny, a les 19.00, a la sala Emili Argilaga, representació de l’espectacle Pompeu Fabra: jugada mestra, d’Òscar Intente i Maria Pla. Entrada lliure.
Dijous 11 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, «Clàssics de la nostra literatura»: conferència «Josep M. Folch i Torres, tot un escriptor», a càrrec …llegir més
Dimecres 10 de juny, a les 19.30, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «6 projectes», a càrrec de l’arquitecte Jordi Garcés (Garcés – de Seta – Bonet arquitectes).