INFORME DE SEGUIMENT DE LA RECONVERSIÓ DEL CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA DEL CENTRE DE LECTURA
El dia 7 de juliol de 2014 va iniciar-se la reconversió del catàleg manual de la biblioteca del Centre de Lectura gràcies al suport de Beep/Ticnova i la Fundació Privada Reddis i fruit del conveni de col·laboració signat el 19 de juny de 2014 i que es renova en data de 6 de juliol de 2015 fins al 30 de juny de 2016.
Els recursos humans destinats a aquesta tasca han estat i es preveu siguin els següents:
A 6 de juliol de 2015, dels 261.854 documents del catàleg 176.252 són consultables per internet i 85.602 resten per informatitzar.
Fins al dia 7 de juliol de 2014, en el catàleg informatitzat es comptabilitzaven 155.895 ítems. S’han informatitzat 20357 ítems el darrer any, dels quals 19136 han estat informatitzats gràcies a la reconversió fruit del conveni .
L’any 2014 hi havia 104.738 llibres per informatitzar. Actualment en resten 85.602 per informatitzar, els dels segles XVI i de l’hemeroteca que es faran el 2015-2016 i la resta de fons dels segles XIX i XX que s’aniran informatitzant de manera progressiva.
FONS ACTUALS
L’estat actual dels fons de la Biblioteca del Centre de Lectura és el següent:
Us informem que, a causa de l’alerta meteorològica decretada per la Generalitat, avui dijous 12 de febrer el Centre de Lectura romandrà tancat. Per tant, ajornem la conferència que Núria …llegir més
El Centre de Lectura organitza un cicle dedicat a Josep Oriol Tost, que va ser alcalde d’Almoster i resistent antifranquista. Nascut a Reus l’any 1901, Oriol es va instal·lar als …llegir més
Diumenge 15 de febrer, «125è aniversari de la secció Excursionista del Centre de Lectura»: excursió al cim del Tossal del Rei, on es repartirà la Flama de la Llengua Catalana …llegir més