12/04/2016 - Shakespeare, 400 anys

Cicle amb motiu dels 400 anys de la mort de William Shakespeare (26 d’abril de 1564, 23 d’abril de 1616).
Organitza: Escola de Lletres de la Biblioteca i la secció de Ciències de la Comunicació (Cineclub).

 Screen Shot 2016-04-12 at 21.41.12

Projecció de The Hollow Crown

Screen Shot 2016-04-12 at 21.29.23Sala d’actes (entrada lliure, v.o. subtitulada).
The Hollow Crown és una sèrie britànica de la BBC sobre la tetralogia històrica de William Shakespeare que inclou Ricard II, Enric IV (primera part), Enric IV (segona part) i Enric V.

Programa de les 4 projeccions:

 

En Veu Alta: llegint William Shakespeare

Screen Shot 2016-04-12 at 21.34.09Dimarts 26 d’abril, a les 19:30 h a la sala d’actes.

Sessió especial amb la lectura de fragments de les obres: Romeu i Julieta, Macbeth, El mercader de Venècia, Somni d’una nit d’estiu, Hamlet, Otel·lo, Ricard III, La tempesta, Enric IV i Juli Cèsar. Amb les veus de Dolors Esquerda, Montserrat Auqué i Jordi Francesch. Direcció de Dolors Juanpere.

 

 

Cineclub: Cicle «Shakespeare al cel·luloide»

Sessions els dimecres, a les 19:30 h, a la sala d’actes. Entrada lliure.

Consulteu tota la informació del Cicle (PDF).

 

Últimes notícies

Calendari bimestral setembre – octubre 2026
24/08/2026

Ja podeu consultar el calendari bimestral dels mesos de setembre i octubre de 2026 (PDF)  

Novetats en l’enviament del programa d’activitats en format paper
30/07/2026

Informem als socis i sòcies del Centre de Lectura que, a partir del mes de setembre de 2026, es deixarà de fer l’enviament generalitzat per correu postal del desplegable en …llegir més

Espectacle del Teatre Bartrina amb entrades gratuïtes per als socis
23/07/2026

Dones valentes, una producció del Teatre Lliure, és l’espectacle de la programació de tardor del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Es …llegir més