30/05/2022 - Teatre Bartrina: entrades gratuïtes de la programació de tardor 2022

Us informem dels espectacles de la pròxima temporada del Teatre Bartrina per als quals els socis del Centre de Lectura tenen entrades gratuïtes. Les podreu passar a recollir per la taquilla del teatre a partir del 7 de juliol i fins a 3 dies abans de l’espectacle:

Dissabte 10 de setembre a les 20.00: Il teatro allà Moda, espectacle inspirat en l’òpera bufa de Benedetto Marcello. Coproducció del Teatre de les Comèdies i el Teatre Bartrina.

Diumenge 30 d’octubre a les 18.00: De l’amor i del temps, concert de l’Any Gabriel Ferrater, a càrrec de Joan Artigas.

Últimes notícies

Conferència «Somiant la pau. Una mirada femenina al nou Afganistan dels talibans», a càrrec de Nadia Ghulam
31/05/2023

Divendres 16 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, conferència «Somiant la pau. Una mirada femenina al nou Afganistan dels talibans», a càrrec de Nadia …llegir més

«Any Xavier Amorós»: «Un cant a la terra: poetes del Camp homenatgen Xavier Amorós»
31/05/2023

Dijous 15 de juny, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, «Any Xavier Amorós»: Un cant a la terra: poetes del Camp homenatgen Xavier Amorós. Amb Alba …llegir més

Cicle «Viatjant amb en Santi Nogués»
31/05/2023

Dimarts 13 de juny, a la sala Emili Argilaga, cicle «Viatjant amb en Santi Nogués»: projecció de l’audiovisual Seguint les passes del Quixot.