XV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

deu meuDivendres 16 de novembre, a les 19.00 h, a la sala Emili Argilaga, projecció de la pel·lícula Déu meu, però què t’hem fet? de Philippe de Chauveron. França, 2014. Comèdia. Entrada lliure. Presentarà l’acte Gursewak Singh, membre de la comunitat sikh de Catalunya. La projecció forma part de la quinzena edició de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, un esdeveniment cinematogràfic anual que posa en valor la presència de l’espiritualitat en la cultura audiovisual, fa visibles les diferents manifestacions religioses i espirituals i contribueix a afavorir el diàleg interreligiós i la cohesió social. Ho organitza: Direcció General d’Afers Religiosos del Departament de Justícia de la Generalitat.

Cartell en JPG

Cartell en JPG

Últimes notícies

Inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo
07/10/2026

Divendres 16 d’octubre, a les 20.00, a la sala Fortuny, inauguració de l’exposició «Papers de dol» de Cori Mercadé i Glòria Giménez Carrillo. A cura de Pilar Bonet Julve. Fins …llegir més

Cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»
07/10/2026

Divendres 16 d’octubre, a les 19.00, a les sales Emili Argilaga i virtual, cicle «Escriure contra la por. Anna Politkóvskaia (2006-2026)»: conferència «Rússia avui: repressió i resistència», a càrrec de …llegir més

Cineclub: El so de la caiguda, de Mascha Schilinski
07/10/2026

Dijous 15 d’octubre, a les 20.30, al Teatre Bartrina, Cineclub: projecció de la pel·lícula El so de la caiguda, de Mascha Schilinski. Alemanya, 2025. VOSC. 149 min.